Joep

Joep
Joep - Dash Dandelion of the Hunterspride - Jack Russell Terrier

donderdag 2 september 2010

Jack Russells te druk, hoezo!!!!!!

Ik moet dit even kwijt hoor, want overal waar ik kom of als ik vertel dat we een Jack Russeltje hebben krijg ik allereerst te horen, Ojee! zo een drukke hond daar heb je vast je handen aan vol. Eerlijk is eerlijk ik dacht het ook, zoals je waarschijnlijk al heb gelezen. Vandaar dat ik het weer moet melden, het is gewoon niet waar, of hebben wij met Joep nu zoveel mazzel. Natuurlijk moet je wel heel consequent zijn maar geldt dat niet voor alles wat we opvoeden!. Ik kan niet anders dan dit mooie zuivere ras verdedigen. Laatst op de show in Rotterdam viel het mij op dat het niet alleen Joep was die erg rustig en vooral geduldig was. Doe het maar eens na, maar dan met een peutertje van 2 of een onrustige puber. s'Morgens vroeg je bench in en soms uren wachten tot je aan de beurt bent, dan ook nog netjes lopen in de ring, keurig in stand gaan staan, vreemde handen die aan je zitten te frummelen, is dat geen prestatie, nou ik vind het super knap. En onze Jacks deden het allemaal, zonder te mopperen, zeuren, helemaal LIEF!!!. Toeval, nee hoor gewoon een geweldig ras. Zo dit moest er even uit en de groetjes van Joep xxx

Geduldig wachten op mijn beurt op de show in Rotterdam.



Papa Wizard, Joepje en mama Bella. Gezellig he!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten